Centrum Edukacji Montessori zaprasza na kurs

Zostań nauczycielem Montessori!

Kurs wczesnoszkolny Montessori to program, który za pomocą teoretycznych i praktycznych lekcji przygotuje Cię do pracy z dzieckiem w wieku 7-11 lat w placówce Montessori, a także w każdej innej, która wykorzystuje pedagogikę tego typu.

Pośpiesz się! Tylko teraz wrześniowa promocja!

0

Dni

0

Godzin

0

Minut

0

Sekund

Zapisz się i zapłać w wygodnych ratach!

Skorzystaj z promocji!

Kurs wczesnoszkolny Montessori

Kurs wczesnoszkolny Montessori opiera się na pięciu Wielkich Lekcjach: Powstanie Wszechświata, Powstanie Życia na Ziemi, Powstanie Człowieka na Ziemi, Powstanie Pisma oraz Powstanie Liczb. Przedstawione są one dziecku za pomocą pasjonujących opowieści i edukujących doświadczeń, w których dzieci chcą aktywnie uczestniczyć.

Zaprezentujemy Ci materiały i narzędzia dydaktyczne, które od razu będziesz mogła wdrożyć do pracy z dziećmi. Pokażemy Ci, jak w przystępny sposób przekazywać dzieciom rozbudowaną wiedzę z zakresu matematyki i geometrii, historii i geografii, a także botaniki i zoologii oraz języka. Nauczysz się, jak prowadzić praktyczne zajęcia, by mały badacz sam docierał do fascynujących dla niego wniosków i nie mógł się doczekać kolejnej porcji wiedzy.

Nasz kurs Montessori zaprojektowany jest tak, aby usprawnić Ci praktykę nauczycielską, doświadczyć innego spojrzenia na edukację oraz poznać materiał Montessori, który jak żaden inny w jasny i łatwy sposób pomaga rozwijać umiejętności językowe, matematyczne, przyrodnicze i nie tylko!

Dla kogo dedykowany jest kurs?

Kurs wczesnoszkolny Montessori dedykujemy nauczycielom i opiekunom klas wczesnoszkolnych, oraz wszystkim dyrektorom, którzy chcieliby rozwijać swoją placówkę w duchu Montessori. Naszymi absolwentami są nie tylko nauczyciele klas Montessori, ale też placówek pracujących w klasycznym systemie edukacji.

Kurs będzie też nieocenioną pomocą w codziennej pracy z dzieckiem dla każdego, kto nie jest usatysfakcjonowany rezultatami tradycyjnej edukacji. Jeśli tak jak Maria Montessori wierzysz, że w każdym dziecku drzemie potencjał do bycia wielkim i chcesz mu pomóc ten potencjał uwolnić, ten kurs jest dla Ciebie!

 

Rozpoczęcie:

29-30.10.2022
Rekrutacja stała

Liczba godzin:

220

Forma szkolenia:

Kurs online

Certyfikaty:

Dyplom Nauczyciela Montessori

Liczba miejsc ograniczona. Zapisz się teraz!

Cena:

6 500,00 PLN

5 850,00 PLN

Możliwość rozłożenia na raty
Zobacz szczegóły

Co otrzymujesz w ramach kursu
150 godzin spotkań online w czasie rzeczywistym

150 godzin spotkań online w czasie rzeczywistym

70 godzin pracy własnej z dostępem do platformy video

70 godzin pracy własnej z dostępem do platformy video

365 dni dostępu do platformy video z prezentacjami pomocy

365 dni dostępu do platformy video z prezentacjami pomocy

Prywatna grupa dla kursantek, aby być w ciągłym kontakcie

Prywatna grupa dla kursantek, aby być w ciągłym kontakcie

Ponad 60 pomocy Montessori - szczegółowo omówionych i zaprezentowanych

Ponad 60 pomocy Montessori - szczegółowo omówionych i zaprezentowanych

Pakiet opracowanych materiałów wysłanych do Ciebie pod wskazany adres

Pakiet opracowanych materiałów wysłanych do Ciebie pod wskazany adres

Program zajęć

Wybierz dzień kursu
08:00 - 09:30

Filozofia

Poznanie historii metody oraz życiorysu Marii Montessori.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Filozofia

Omówienie założeń pedagogiki Montessori i porównanie jej do tradycyjnego modelu nauczania w kontekście szkoły.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Filozofia

Sylwetka nauczyciela Montessori oraz jego transformacja.

08:00 - 09:30

Filozofia

Omówienie pojęć: chłonny umysł, polaryzacja uwagi, fazy wrażliwości.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Filozofia

Znaczenie wolności i dyscypliny.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Filozofia

Omówienie etapów rozwoju człowieka. Rozwinięcie treści w ujęciu dziecka w wieku 6-12 lat.

08:00 - 09:30

Praca z pomocami

Wprowadzenie do działu, omówienie sposobu tworzenia pomocy, metodologia pracy z pomocami z zakresu geometrii. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu rozpoznawania kształtów. Praca z bryłami geometrycznymi i ich podstawami, komodą geometryczną i kartami, trójkątami konstrukcyjnymi.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu rozpoznawania kształtów. Praca z kostkami: dwumianową i trójmianową. Przedstawienie sposoby ich rozłożenia: sensorycznego i matematycznego.

08:00 - 09:30

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu wprowadzenia nazewnictwa w geometrii: pojęcie bryły, studium prostej pozycji prostej w przestrzeni i płaszczyźnie oraz położenie prostych względem siebie na płaszczyźnie.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu wprowadzenia nazewnictwa w geometrii: studium kąta i relacje pomiędzy kątami, figury płaskie, rodzaje i części trójkątów oraz ich podział.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu wprowadzenia nazewnictwa w geometrii: czworokąty i ich części, koło i jego części, położenie prostej względem okręgu, położenie okręgów względem siebie oraz wyjaśnienie pojęć przystawalności, podobieństwa oraz równoważności.

08:00 - 09:30

Praca z pomocami

Wprowadzenie do działu, omówienie sposobu tworzenia pomocy, metodologia pracy z pomocami z zakresu liczb od 1 do 10. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu liczb układu dziesiętnego. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu działań na wielkich liczbach. Sposoby dodawania, mnożenia, odejmowania i dzielenia w ujęciu statycznym i dynamicznym z wykorzystaniem złotego materiału z banku.

08:00 - 09:30

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu liczb od 11 do 99. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu przejścia do abstrakcji. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu odkrywania i zapamiętywania faktów matematycznych. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

08:00 - 09:30

Wielka Lekcja: Powstanie Liczb

Prezentacja Wielkiej Lekcji: Powstanie Liczb.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka. Wykorzystane pomoce: materiał hierarchiczny i szachownica.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka. Wykorzystane pomoce: geometryczne mnożenie i działania na dużym liczydle.

08:00 - 09:30

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka. Wykorzystane pomoce: laboratorium.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka. Wykorzystane pomoce: laboratorium.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu ułamków zwykłych. Poznanie działań na ułamkach. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

08:00 - 09:30

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu ułamków zwykłych. Poznanie działań na ułamkach. Wprowadzenie w terminologię ułamków właściwych, niewłaściwych i mieszanych.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu ułamków dziesiętnych. Poznanie działań na ułamkach dziesiętnych. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu wielokrotności. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

08:00 - 09:30

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu czynników i rozkładu liczb na czynniki pierwsze. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Powtórzenie omawianych treści z zakresu edukacji matematycznej.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Powtórzenie omawianych treści z zakresu edukacji matematycznej.

08:00 - 09:30

Wielka Lekcja: Powstanie Pisma

Prezentacja Wielkiej Lekcji: Powstanie Pisma

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Wprowadzenie do działu, omówienie sposobu tworzenia pomocy, metodologia pracy z pomocami z zakresu wzbogacania słownictwa. Omówienie gier wzbogacających słownictwo, rymów, antonimów, synonimów i homonimów. Zaprezentowanie pracy z kartami.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Metodologia pracy z pomocami wykorzystująca materiał do nauki gramatyki. Prezentacje wielu pomocy dotyczące rzeczownika i przymiotnika-rodzajów, liczb, odmiany.

08:00 - 09:30

Praca z pomocami

Metodologia pracy z pomocami wykorzystująca materiał do nauki gramatyki. Prezentacje wielu pomocy dotyczące czasownika i przysłówka-rodzajów, liczb, czasów, odmiany i stopniowania.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Prezentacja pudełek gramatycznych. Prezentacja liczebnika, zaimka, przyimka, wykrzyknika, spójnika, partykuły. Wprowadzenie do układania zdań za pomocą symboli gramatycznych.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Metodologia pracy z pomocami wykorzystująca materiał z zakresu ortografii i wiedzy o zdaniu.

08:00 - 09:30

Wielka Lekcja: Powstanie Wszechświata

Prezentacja Wielkiej Lekcji: Powstanie Wszechświata.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu historii: zegar er, obecny rok, przed naszą erą, nasza era, historia, budowa, zegara, jednostki czasu. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu historii: nauka godzin, zapisu, praca z kartami przeszłość, przyszłość, teraźniejszość. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

08:00 - 09:30

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu historii: tygodniowa linia czasu, sekwencje wydarzeń, linia czasu dnia dziecka. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu pojęcia czasu: korzystanie z kalendarza, pory roku, miesiące i dni tygodnia. Pokazanie trzech sposobów zapisu daty.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Zaprezentowanie pomocy: linie czasu sławnych osób oraz linie przedmiotu. Omówienie potrzeb ludzkich na przestrzeni wieków.

08:00 - 09:30

Praca z pomocami

Wprowadzenie do działu i omówienie założeń Edukacji Kosmicznej. Metodologia pracy z pomocami z zakresu geografii. Przejście od ogółu do szczegółu. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu geografii. Praca z mapami i flagami państw europejskich, zaprezentowanie folderów kontynentalnych.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu wiedzy o Polsce. Nauka województw, rzek Polski, krain geograficznych oraz zabytków. Przedstawienie lekcji na temat kierunków świata.

08:00 - 09:30

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu kosmosu. Nauka galaktyk, wiadomości na temat układu słonecznego, konstelacji i słońca. Prezentacja przekroju słońca i ziemi.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Eksperymenty związane z ruchem płyt tektonicznych, formowaniem się kontynentów oraz powstawaniem gór. Prezentacja form wodno-lądowych.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Zaprezentowanie pomocy dotyczących pogody: odczytywanie temperatury, chmury, kąt padania promieni słonecznych. Omówienie stref klimatycznych oraz stref czasowych.

08:00 - 09:30

Wielka Lekcja: Powstanie Życia na Ziemi

Prezentacja Wielkiej Lekcji: Powstanie Życia na Ziemi.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu botaniki: przyroda ożywiona i nieożywiona. Wprowadzenie w zagadnienia związane z rośliną, drzewem, liściem i kwiatem.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy: roślina, drzewo, liść i kwiat: omówienie potrzeb roślin, ich funkcji oraz botanicznych cykli życia.

08:00 - 09:30

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy: łodyga, jej rodzaje, budowa, funkcje. Praca z doświadczeniem na temat cyrkulacji wody w roślinie.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Poznanie i zaprezentowanie pomocy: korzeń, kwiat i owoc. Omówienie: rodzaju, części, budowy, funkcji i podziału.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Omówienie sposobu tworzenia materiału z botaniki.

08:00 - 09:30

Wielka Lekcja: Powstanie Człowieka

Prezentacja Wielkiej Lekcji: Powstanie Człowieka.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Wprowadzenie zagadnień związanych z wiedzą na temat zwierząt oraz pięciu królestw organizmów żywych. Omówienie wprowadzenia zwierzątka do klasy i zasad dbania o niego.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Poznanie i zaprezentowanie pomocy: grupy zwierząt, ich płci, domów oraz zagadek. Wprowadzenie nowej terminologii wzbogacające słownictwo.

08:00 - 09:30

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy: zoologiczne cykle życia i zabawa w quiz o pięciu królestwach.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Wprowadzenie zagadnień związane z wiedzą na temat pięciu gromad kręgowców. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Wiedza na temat człowieka, jego układów. Omówienie sposobu tworzenia materiału z zoologii.

08:00 - 09:30

Prowadzenie klasy

Zarządzanie klasą szkolną i administracja. Prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem szkoły.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Prowadzenie klasy

Przygotowanie otoczenia. Rola i istota dobrze wykorzystanej przestrzeni szkolnej.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Prowadzenie klasy

Rozkład dnia i planowanie pracy w klasie.

08:00 - 09:30

Prowadzenie klasy

Praca z nową grupą.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Prowadzenie klasy

Aktywizowanie uczniów, wprowadzenia materiału i ewaluacja postępów ucznia.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Prowadzenie klasy

Komunikacja i rozwiązywanie konfliktów.

Wybierz moduł dopasowany do Ciebie

klocki
Zobacz jak wygląda nasz kurs
Opinie kursantów
Sprawdź, co o nas piszą!

Dzięki naszym kursom Montessori uprawnienia do nauczania tą metodą uzyskały już setki osób. Wiele z nich dzieli się wiedzą dalej, przygotowując kolejnych opiekunów i nauczycieli. Dla nas, założycielek CEM, to wspaniałe widzieć, jak rozwija się nasze dzieło!

Najczęściej zadawanie pytania
Jak mogę się zapisać?

Aby zapisać się na kurs, należy pobrać formularz zapisu znajdujący się w zakładce danego kursu i odesłać go na adres naszego biura ( biuro@kursy-montessori.pl ) Należy również w przeciągu 3 dni uiścić opłatę rekrutacyjną na wskazany numer bankowy.

Czy otrzymam nagranie jeżeli będę nieobecna na zajęciach?

Obecność na kursie jest jednym z kluczowych dla nas kwestii. Zależy nam, abyście uczestniczyli w nim w czasie rzeczywistym, dlatego też nie umieszczamy nagrań z zajęć w celu późniejszego odtworzenia. Podczas spotkań trenerzy odpowiadają na Wasze pytania, wymieniają się doświadczeniami i dostosowują tempo kursu do Waszych potrzeb.

Oczywiście rozumiemy, że zdarzają się różne sytuację, które mogą uniemożliwić udział w zajęciach. Dlatego też w wyjątkowych sytuacjach, jeżeli zgłosicie nam Waszą nieobecność przed zajęciami, nagramy je dla Was.

Jestem rodzicem. Czy ten kurs będzie dla mnie?

Jeżeli jesteś edukatorem domowym to jak najbardziej. Jeżeli natomiast chcesz poznać bliżej pedagogikę Montessori, dowiedzieć się nieco więcej o materiale to zapraszamy Cię na do naszego drugiego miejsca w sieci www.edukacjamontessori.pl w którym już niedługo pojawi się kurs dla Rodziców. Możesz również w zakładce “webinary” znaleźć 2 godzinne nagrania z metodyki pracy z materiałem Montessori. Będziecie mogli w własnym tempie i w odpowiednich fazach wrażliwych wdrażać pomoce Montessori w swoim domu.

Czy mogę uczestniczyć w kursie stacjonarnie?

Tak. Zajęcia odbywają się w czasie rzeczywistym i część kursantów przyjeżdża na nie do naszej placówki do Gdyni zgodnie z harmonogramem spotkań. Zapraszamy Was również do tego, abyście zobaczyli jak funkcjonuje nasze Przedszkole Il Mio Montessori na co dzień, napili się z nami aromatycznej kawy lub herbaty ( jak zapewne dowiecie się na kursie- nasza Magda kawy nie lubi, za to historia przedszkolna z tym związana poruszana jest podczas każdej edycji kursu. Natomiast reszta zespołu CEM ją uwielbia 🙂 )

Chciałabym zapisać więcej niż 1 osobę, Czy mogę uzyskać zniżkę?

Jak najbardziej. Jeżeli również współpracujesz z nami dłużej przygotujemy dla Ciebie atrakcyjną ofertę.

Czy mogę otrzymać fakturę na placówkę z odroczonym terminem płatności?

Tak. Napisz do nas na adres: biuro@kursy-montessori.pl a nasza Marta przygotuje ją dla Ciebie.

Czy mogę zapłacić za kurs w ratach?

Jak najbardziej. Wpłać opłatę wpisową, a resztę płatności rozłożymy na comiesięczne raty 0%, bez udziału banku. Napisz i zapytaj nas o szczegóły! 

Masz inne pytania? Zadzoń do nas: +48 511 375... [zobacz]+48 511 375 533

Zgłoszenie uczestnictwa

Szkolenie

Dane uczestnika szkolenia

Adres uczestnika szkolenia

Dane do faktury - opcjonalnie

Deklarowany sposób płatności

jednorazowow ratachszkolenie finansowanie w ramach środków KFS

Zgody


Dane kontaktowe

Centrum Edukacji Montessori

Adres: ul. Kamrowskiego 16, 81-603 Gdynia
Email: biuro@kursy-montessori.pl

Odpowiadamy w dni robocze, w godzinach od 9.00 do 16.00.
Staramy się odpisywać w ciągu 24 h,choć nie zawsze nam to wychodzi.
W większość weekendów pracujemy, natomiast prowadzimy wtedy nasze kursy. W święta odpoczywamy 🙂

Telefon:

Kasia: +48 511 375... [zobacz]+48 511 375 533

Marta: +48 508 032... [zobacz]+48 508 032 476

Magda: +48 504 697... [zobacz]+48 504 697 799

Masz pytania? Napisz do nas!

Potrzebujesz więcej informacji lub coś jest niejasne? Zostaw swoje dane i napisz, jak możemy Ci pomóc, a niezwłocznie odezwiemy się do Ciebie!