Centrum Edukacji Montessori zaprasza na kurs

Zostań nauczycielem Montessori!

Kurs Montessori to nie tylko zwykłe szkolenie pedagogiczne - to podróż w świat rewolucyjnej metody edukacyjnej, stworzonej przez Marię Montessori, jedną z najwybitniejszych pedagogów wszech czasów. Metoda ta wykorzystuje naturalną ciekawość i wrodzone zdolności dzieci, umożliwiając im swobodne odkrywanie świata i rozwijanie się w zgodzie z ich własnym tempem i potrzebami.

Kurs Montessori – Program Przedszkolny

Największą pasją dzieci jest nauka o otaczającym je świecie. Wierzymy, że rozwijają tę pasję w sposób naturalny, jeśli im się to umożliwi.

Nasz kurs przedszkolny Montessori zaprojektowany jest w taki sposób, by ułatwić Ci podążanie za dzieckiem – za jego indywidualnymi zdolnościami i wyjątkowymi potrzebami. Dzięki temu doświadczysz innego spojrzenia na jego świat, a tym samym na edukację. Poznasz też niezwykle interesujący materiał Montessori, który w bardzo prosty i intuicyjny sposób pozwala dziecku rozwijać zdolności językowe, matematyczne, przyrodnicze i wiele innych. Dzięki kursowi nauczysz się, jak mądrze towarzyszyć małemu człowiekowi w byciu wielkim odkrywcą!

Metoda Montessori jest podejściem edukacyjnym skoncentrowanym przede wszystkim na dziecku i jego potrzebach. Opiera się na idei jego naturalnego podążania w stronę nauki, która to staje się dla dziecka przyjemnością. Poprzez zapewnienie mu odpowiednich warunków i możliwości rozwoju, będzie odpowiadała jego indywidualnym umiejętnościom oraz tempie przyswajania wiedzy.

Nasz kurs Montessori zaprojektowany jest tak, aby usprawnić Ci praktykę nauczycielską, doświadczyć innego spojrzenia na edukację oraz poznać materiał Montessori, który jak żaden inny w jasny i łatwy sposób pomaga rozwijać umiejętności językowe, matematyczne, przyrodnicze i nie tylko!

Dla kogo przeznaczony jest kurs?

Kurs przedszkolny Montessori przeznaczony jest dla każdej osoby, która pracuje z dziećmi w przedszkolu – zarówno dla dyrektorów, jak i opiekunów oraz nauczycieli. Z powodzeniem posłuży też każdemu rodzicowi oraz edukatorowi, który chciałby rozwinąć swoje kompetencje o metody nauczania Montessori i lepiej zrozumieć, w jaki sposób uczy się dziecko.

Cena kursu

Regularna cena kursu to 6 900 zł brutto ( 6 150 zł brutto + 750 zł brutto opłata rekrutacyjna).
Możliwość płatności w 6 ratach 1025 zł. plus opłata rekrutacyjna w wysokości 750 zł.

Zajęcia odbywają się w weekendy w godzinach 8:00-13:00.

Harmonogram kursu

Zobacz harmonogram kursu. Termin rozpoczęcia PAŹDZIERNIK <klik> 

Rozpoczęcie:

19 października 2024

Liczba godzin:

220

Forma szkolenia:

online w czasie rzeczywistym

Certyfikaty:

Dyplom Nauczyciela Montessori

Zapisz się już dziś!

Cena:

6 900 zł

Możesz zapłacić za kurs w ratach.
Zobacz

Co otrzymujesz w ramach kursu?
150 godzin spotkań online w czasie rzeczywistym

150 godzin spotkań online w czasie rzeczywistym

70 godzin pracy własnej z dostępem do platformy video z pomocnymi prezentacjami

70 godzin pracy własnej z dostępem do platformy video z pomocnymi prezentacjami

Prywatna grupa dla kursantek, aby być w ciągłym kontakcie

Prywatna grupa dla kursantek, aby być w ciągłym kontakcie

Ponad 300 pomocy Montessori - szczegółowo omówionych i zaprezentowanych

Ponad 300 pomocy Montessori - szczegółowo omówionych i zaprezentowanych

Pakiet opracowanych materiałów Montessori wysłanych do Ciebie pod wskazany adres

Pakiet opracowanych materiałów Montessori wysłanych do Ciebie pod wskazany adres

365 dni dostępu do platformy video z prezentacjami pomocy

365 dni dostępu do platformy video z prezentacjami pomocy

Program zajęć

Wybierz dzień kursu
08:00 -

Filozofia

Poznanie historii metody oraz życiorysu Marii Montessori, omówienie założeń pedagogiki Montessori i porównanie jej do tradycyjnego modelu nauczania.

-

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

- 11:15

Kierowanie klasą

Tworzenie odpowiedniego otoczenia w klasie.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Kierowanie klasą

Zasady aranżacja sali, podział na działy tematyczne, zasady tworzenia pomocy.

17:00 -

Kierowanie klasą

Omówienie rozkładu dnia, praca z nową grupą.

-

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

- 11:15

Kierowanie klasą

Adaptacja nowego dziecka w grupie.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Psychologia rozwojowa dziecka

Omówienie wykresu rytmów konstrukcyjnych życia, etapów rozwoju dziecka, omówienie pojęć: chłonny umysł, polaryzacja uwagi, normalizacja oraz zapoznanie się z terminem faz wrażliwości.

08:00 - 09:30

Metodologia pracy z pomocami z życia codziennego

Wprowadzenie do działu, omówienie sposobu tworzenia pomocy, metodologia pracy z pomocami z zakresu ćwiczeń wstępnych. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu małej motoryki. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu małej motoryki. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

08:00 - 09:30

Metodologia pracy z pomocami z życia codziennego

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu małej motoryki. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu małej motoryki. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu małej motoryki. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

08:00 - 09:30

Metodologia pracy z pomocami z życia codziennego

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu samoobsługi. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu samoobsługi. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu przygotowania jedzenia. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

08:00 - 09:30

Metodologia pracy z pomocami z życia codziennego

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu dbania o otoczenie. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu dbania o otoczenie. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu grzeczności i dobrego wychowania. Omówienie porannych kręgów oraz tematyki ich realizacji. Sposoby tworzenie lekcji ciszy.

08:00 - 09:30

Metodologia pracy z pomocami z Sensoryki

Wprowadzenie do działu, omówienie sposobu tworzenia pomocy, metodologia pracy z pomocami z zakresu odkrywania wymiarów. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu odkrywania wymiarów. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu odkrywania wymiarów. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

08:00 - 09:30

Metodologia pracy z pomocami z Sensoryki

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu odkrywania kolorów. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu odkrywania kształtów. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu odkrywania kształtów. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

08:00 - 09:30

Metodologia pracy z pomocami z Sensoryki

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu odkrywania kształtów. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu odkrywania kształtów. Praca z kostkami: dwumianową i trójmianową. Przedstawienie sposoby ich rozłożenia: sensorycznego i matematycznego.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu odkrywania faktur.. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

08:00 - 09:30

Metodologia pracy z pomocami z Sensoryki

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu odkrywania wagi i temperatury. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu odkrywania wymiarów i zapachów. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu odkrywania smaku i dźwięku. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

08:00 - 09:30

Metodologia pracy z pomocami z Matematyki

Wprowadzenie do działu, omówienie sposobu tworzenia pomocy, metodologia pracy z pomocami z zakresu liczb od 1 do 10. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu liczb od 1 do 10. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu liczb od 1 do 10. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

08:00 - 09:30

Metodologia pracy z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu liczb układu dziesiętnego. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu liczb układu dziesiętnego. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu liczb układu dziesiętnego. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

08:00 - 09:30

Metodologia pracy z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu działań na wielkich liczbach. Sposoby dodawanie statycznego i dynamicznego z wykorzystaniem złotego materiału z banku

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu działań na wielkich liczbach. Sposoby mnożenia statycznego i dynamicznego z wykorzystaniem złotego materiału z banku.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu działań na wielkich liczbach. Sposoby odejmowania i dzielenia statycznego oraz dynamicznego z wykorzystaniem złotego materiału z banku.

08:00 - 09:30

Metodologia pracy z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu przejścia do abstrakcji. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu odkrywania i zapamiętywania faktów matematycznych. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu odkrywania i zapamiętywania faktów matematycznych. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

08:00 - 09:30

Metodologia pracy z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu odkrywania i zapamiętywania faktów matematycznych. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu odkrywania i zapamiętywania faktów matematycznych. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu odkrywania i zapamiętywania faktów matematycznych. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

08:00 - 09:30

Metodologia pracy z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu odkrywania i zapamiętywania faktów matematycznych. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu odkrywania i zapamiętywania faktów matematycznych. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Powtórzenie całego materiału.

08:00 - 09:30

Metodologia pracy z pomocami

Wprowadzenie do działu, omówienie sposobu tworzenia pomocy, metodologia pracy z pomocami z zakresu wzbogacania słownictwa. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Omówienie sposobu tworzenia materiału z języka na przykładzie kart wzbogacających słownictwo. Metodologia pracy z pomocami.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu przygotowania umysłu. Przedstawienie gier językowych, które są wykorzystywane w nauce języka. Poznanie metodologii pracy z szorstkimi literami.

08:00 - 09:30

Metodologia pracy z pomocami

Metodologia pracy z pomocami wykorzystująca ruchomy alfabet. Budowanie krótkich i długich wyrazów z przedmiotami i obrazkami. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu pisania. Sposoby przygotowania ręki na przykładzie pracy z metalowymi ramkami. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu pisania. Przejście przez etapy doskonalenia umiejętności od pisania w kaszy, na tablicach do pisania w liniaturze.

08:00 - 09:30

Metodologia pracy z pomocami

Metodologia pracy z pomocami. Nauka czytania krótkich wyrazów fonetycznych na przykładzie różowego materiału. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Metodologia pracy z pomocami. Nauka czytania dłuższych wyrazów fonetycznych na przykładzie niebieskiego materiału. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Metodologia pracy z pomocami. Nauka czytania dłuższych wyrazów fonetycznych na przykładzie niebieskiego materiału. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

08:00 - 09:30

Metodologia pracy z pomocami

Metodologia pracy z pomocami. Nauka gramatyki wykorzystująca materiał fonetyczny. Wprowadzenie do przymiotnika i przysłówka. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Metodologia pracy z pomocami. Nauka gramatyki wykorzystująca materiał fonetyczny. Wprowadzenie do czasownika i przysłówka. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Metodologia pracy z pomocami. Nauka gramatyki wykorzystująca materiał niefonetyczny. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

08:00 - 09:30

Prezentacja pomocy

Wprowadzenie do działu i omówienie założeń Edukacji Kosmicznej. Metodologia pracy z pomocami z zakresu geografii. Przejście od ogółu do szczegółu. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu geografii. Praca z mapami i flagami państw europejskich. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu geografii. Praca z różnymi aktywnościami, które wprowadzają do poznania form ukształtowania lądu. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

08:00 - 09:30

Prezentacja pomocy

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu historii. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Zaprezentowanie montessoriańskiego sposobu obchodów urodzin oraz ich przygotowania. Nauka piosenki.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu historii czasu: linia czasu dnia dziecka, linia życia dziecka, nauka pór roku, miesięcy, dni tygodnia, oraz korzystanie z kalendarza i nauka pełnych godzin.

08:00 - 09:30

Prezentacja pomocy

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu biologii: stolik natury oraz istota uprawiania roślin na zewnątrz i w klasie.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Wprowadzenie w zagadnienia związane z rośliną, drzewem, liściem i kwiatem. Praca z kartami wzbogacającymi słownictwo, układankami oraz kartami naukowymi.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Praca z komodą botaniczną oraz poznanie botanicznych cykli życia. Poznanie sposobu tworzenia materiałów Montessori.

08:00 - 09:30

Prezentacja pomocy

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu zoologii. Wprowadzenie zagadnień związane z wiedzą na temat zwierząt. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

09:30 - 09:45

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

09:45 - 11:15

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu zoologii. Wprowadzenie zagadnień związane z wiedzą na temat pięciu gromad kręgowców. Omówienie każdego z celów pomocy, kontroli błędu oraz proponowanego wieku dziecka.

11:15 - 11:30

Przerwa

Chwila na złapanie oddechu i napicie się aromatycznej kawy.

11:30 - 13:00

Praca z pomocami

Poznanie, omówienie i zaprezentowanie pomocy z zakresu wiedzy o człowieku. Pokazanie eksperymentów, które wzbogacają wiedzę dzieci. Poznanie sposobu tworzenia materiałów Montessori.

Wybierz moduł dopasowany do Ciebie

Przebieg kursu

Co będzie nam potrzebne?

  • przede wszystkim: Twoje zaangażowanie i czas – kurs to porządna dawka wiedzy,
  • dostęp do Internetu – zajęcia odbywają się w trybie online,
  • kreatywność i chęć do nauki,
  • spora dawka empatii – pozwoli nam lepiej zrozumieć dziecko,
  • systematyczne korzystanie z załączonego do kursu pakietu materiałów pomocniczych,
  • konto na Facebooku – na prywatnej grupie dla kursantek na FB możecie uczyć się razem, wymieniać spostrzeżeniami oraz wzajemnie się motywować!

Jak wygląda organizacja?

Zajęcia prowadzone są w trybie online w czasie rzeczywistym, co daje Ci możliwość aktywnego uczestnictwa w kursie, zadawania pytań i wymiany doświadczeń. Stały kontakt z prowadzącymi sprawi, że będziesz łatwo przyswajała wiedzę.

Do Twojej dyspozycji jest także prywatna grupa dla kursantek na Facebooku – przestrzeń, gdzie możesz uczyć się wspólnie z osobami dzielącymi tę samą pasję!

klocki
Zobacz jak wyglądają nasze kursy online
klocki
Z osobami chętnymi spotykam się też stacjonarnie
Opinie kursantów
Sprawdź, co o nas piszą!

Dzięki naszym kursom Montessori uprawnienia do nauczania tą metodą uzyskały już setki osób. Wiele z nich dzieli się wiedzą dalej, przygotowując kolejnych opiekunów i nauczycieli. Dla nas, założycielek CEM, to wspaniałe widzieć, jak rozwija się nasze dzieło!

klocki
Opinie video naszych kursantek
Najczęściej zadawanie pytania
Czy mogę zapłacić za kurs w ratach?

Jak najbardziej. Wpłać opłatę wpisową, a resztę płatności rozdzielimy na comiesięczne raty 0%, bez udziału banku. Płatność rozłożona jest na opłatę rekrutacyjną, która jest zawarta w cenie kursu – 750 zł, oraz sześć  rat w wysokości 1025 zł.

Jak mogę się zapisać?

Aby zapisać się na kurs, należy pobrać formularz zapisu znajdujący się w zakładce danego kursu i odesłać go na adres naszego biura ( biuro@kursy-montessori.pl ) Należy również w przeciągu 3 dni uiścić opłatę rekrutacyjną na wskazany numer bankowy.

Czy otrzymam nagranie jeżeli będę nieobecna na zajęciach?

Obecność na kursie jest jednym z kluczowych dla nas kwestii. Zależy nam, abyście uczestniczyli w nim w czasie rzeczywistym, dlatego też nie umieszczamy nagrań z zajęć w celu późniejszego odtworzenia. Podczas spotkań trenerzy odpowiadają na Wasze pytania, wymieniają się doświadczeniami i dostosowują tempo kursu do Waszych potrzeb.

Oczywiście rozumiemy, że zdarzają się różne sytuację, które mogą uniemożliwić udział w zajęciach. Dlatego też w wyjątkowych sytuacjach, jeżeli zgłosicie nam Waszą nieobecność przed zajęciami, nagramy je dla Was.

Jestem rodzicem. Czy ten kurs będzie dla mnie?

Jeżeli jesteś edukatorem domowym to jak najbardziej. Jeżeli natomiast chcesz poznać bliżej pedagogikę Montessori, dowiedzieć się nieco więcej o materiale to zapraszamy Cię na do naszego drugiego miejsca w sieci www.edukacjamontessori.pl w którym już niedługo pojawi się kurs dla Rodziców. Możesz również w zakładce “webinary” znaleźć 2 godzinne nagrania z metodyki pracy z materiałem Montessori. Będziecie mogli w własnym tempie i w odpowiednich fazach wrażliwych wdrażać pomoce Montessori w swoim domu.

Czy mogę uczestniczyć w kursie stacjonarnie?

Tak. Zajęcia odbywają się w czasie rzeczywistym i część kursantów przyjeżdża na nie do naszej placówki do Gdyni zgodnie z harmonogramem spotkań. Zapraszamy Was również do tego, abyście zobaczyli jak funkcjonuje nasze Przedszkole Il Mio Montessori na co dzień, napili się z nami aromatycznej kawy lub herbaty ( jak zapewne dowiecie się na kursie- nasza Magda kawy nie lubi, za to historia przedszkolna z tym związana poruszana jest podczas każdej edycji kursu. Natomiast reszta zespołu CEM ją uwielbia 🙂 )

Chciałabym zapisać więcej niż 1 osobę, Czy mogę uzyskać zniżkę?

Jak najbardziej. Jeżeli również współpracujesz z nami dłużej przygotujemy dla Ciebie atrakcyjną ofertę.

Czy mogę otrzymać fakturę na placówkę z odroczonym terminem płatności?

Tak. Napisz do nas na adres: biuro@kursy-montessori.pl a nasza Marta przygotuje ją dla Ciebie.

Masz inne pytania? Zadzoń do nas: +48 511 375... [zobacz]+48 511 375 533

Zgłoszenie uczestnictwa

    Szkolenie

    Dane uczestnika szkolenia

    Adres uczestnika szkolenia

    Dane do faktury - opcjonalnie

    Deklarowany sposób płatności

    jednorazowow ratachszkolenie finansowanie w ramach środków KFS

    Zgody


    Dane kontaktowe

    Centrum Edukacji Montessori

    Adres: ul. Kamrowskiego 16, 81-603 Gdynia
    Email: biuro@kursy-montessori.pl

    Odpowiadamy w dni robocze, w godzinach od 9.00 do 16.00.
    Staramy się odpisywać w ciągu 24 h,choć nie zawsze nam to wychodzi.
    W większość weekendów pracujemy, natomiast prowadzimy wtedy nasze kursy. W święta odpoczywamy 🙂

    Telefon:

    Marta: +48 508 032... [zobacz]+48 508 032 476

    Magda: +48 504 697... [zobacz]+48 504 697 799

    Kasia: +48 511 375... [zobacz]+48 511 375 533

    Masz pytania? Napisz do nas!

    Potrzebujesz więcej informacji lub coś jest niejasne? Zostaw swoje dane i napisz, jak możemy Ci pomóc, a niezwłocznie odezwiemy się do Ciebie!